Odszkodowanie za wakacje – kiedy warto spróbować?

Kiedy kupione przez nas w biurze podróży wczasy nie wydają być się tym, na co się decydowaliśmy, mamy szansę na uzyskanie zwrotu części pieniędzy. Zabieg taki to odszkodowanie za wakacje, o które ubiegać się możemy w sytuacji, gdy zaniedbanie wynika ze strony organizatora lub hotelu, w którym przebywamy. Do najczęstszych przyczyn, które stają się podstawą do ubiegania się o odszkodowanie za wakacje, zalicza się złe warunki sanitarne i pokojowe, nieświeże produkty żywieniowe, brak obiecanych form rozrywki lub nieuprzejmość obsługi. Termin, w którym możemy dokonać takiej czynności, wynosi 30 dni od momentu planowanego zakończenia wycieczki. Jeżeli zależy nam na bezpieczeństwie i pewności, że nasze zgłoszenie zostanie wzięte pod uwagę, to powinniśmy zdecydować się na pisemne złożenie skargi do biura podróży lub pilota wycieczki, jeżeli jest zatrudniony. Nie ma znaczenia, czy zgłosimy takie zażalenie w trakcie trwania wycieczki, czy bezpośrednio po niej. Podstawą, która musi być spełniona, jeśli chcemy ubiegać się o odszkodowanie za wakacje, to wina leżąca po stronie organizatora, a nie naszej.

Cześć ! Witaj na moim serwisie o podróżowaniu! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych wyjazdowych rad, które czerpie z mojego doświadczenia. Od zawsze podróżowanie to moja pasja, od dziecka dużo wyjeżdżaliśmy z rodzicami , z czasem stało się to moją największa pasją. Bloga prowadzę aby podzielić się z Wami moimi wrażeniami z podróży 🙂

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

© 2018 Turystyka
Powered by WordPress | Theme Designed by: vendors | Thanks to seed banks, click here and fat burn